27 april 2024

Koningsdag

Sinds de oprichting organiseert de Oranjevereniging de activiteiten rondom koninginnedag/koningsdag in Garderen, want de verjaardag van de koning mag niet onopgemerkt voorbij gaan.

De dag wordt geopend op het grasveld voor de Grote Kerk met onder andere een aubade en een gezellig samenzijn onder het genot van een kop koffie en wat lekkers. In de middag gaat het programma verder bij manege De Garderruiters aan de Speulderbosweg 28 in Garderen.

Het thema: koningsdag Garderen, wees je eigen superheld!

Kom verkleed als jouw superheld.
De meest orginele superheld wint een leuke prijs!

Wees je eigen superheld

Het programma

10:00 - 11:00 uur

Aubade met koffie en een lekkernij
bij de grote kerk aan de Bakkerstraat

13:00 - 15:00 uur

Feestmiddag met spelletjes bij de manege De Garderruiters

16:00 uur

Prijsuitreiking

18:00 uur

Einde feestmiddag

Wat is er allemaal te doen?

Een kleine greep uit wat er allemaal te doen is!

• Springkussens
  • Koningsspelletjes
  • Kleedjesmarkt
  • Eetkraam
  • Muziek
  • Pony rijden

Kleedjesmarkt

Wil jij wat spulletjes verkopen tijdens Koningsdag? Voor €2,50 kan je een plekje reserveren op het terrein. Reserveer je plekje via onderstaand inschrijfformulier.

* Er mag geen drinken & etenwaren worden verkocht op de rommelmarkt.

Koningsrit verzorgd door `de Vale Ouwe´ Brommerclub uit Garderen

Op Koningsdag 27 april organiseert de brommerclub `De Vale Ouwe`uit Garderen een brommerit voor oldtimer brommers.

De rit is ongeveer 70 km, gereden met een voor en achterrijder. Ook is er een bezemwagen die meerijdt.

Start 12:00 uur bij de manege De Garderruiters waar ook het eindpunt is. Aanvangrit: 13:15 uur, terugkomst: 15:30/16:00 uur

Kosten €15,- inclusief hapje/drankje | Inschrijven niet niet meer mogelijk

**Snorfietsen zijn niet toegestaan ***